Här är det kallt och ni har sommar, orättvist!

Ni som läste min blogg i februari och var avunsjuka när jag sa att jag låg på standen och solade. Well, nu är det min tur att vara avundsjuk. Idag och igår har varit svinkalla dagar, jag vill knappt gå utanför dörren. Samtidigt hör jag hemifrån att det är 25 grader, sol och poolhäng, inte kul. Det snöar inte här (thank God for that) men de har ett berg här, Mount Wellington, och när det blir riktigt kallt snöar det där uppe och det har det troligtvis gjort de senaste dagarna. Det är visserligen inte lika kallt här som vintrarna i Sverige men jag har haft tillräckligt mycket vinter och därför har jag rätt att klaga ha ha. Burr säger jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tänkte bara tipsa sig om en grym tävling till alla bloggare!

http://skonamig.blogg.se/2010/may/tavlings-time.html#comment



Lycka till :)

2010-05-23 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0