Äntligen har jag internet igen!!


Bilder: hm.se

Nu har jag ätnligen fått internet i min nya lägenhet =). Det var tydligen något krångel med registreringen och det tog sin tid men nu så är det igång! Jag hade ju tänk visa er massa bilder från min nya lägenhet men jag har tappat bort usb sladden till kameran. Så himla typiskt. Även min mp3 sladd är borta vilket är lite panik för när väl batterier tar slut på mp3n är jag körd. Sladdarna måste ju ligga här någonstans, har sett dem, men har verkligen letat typ överallt =(.
Jag köpte i varje fall lite badrumssaker från H&M Home idag. Jag köpte duschdraperiet och badrumsmattan på bilderna. Tyckte de hade lite samma stil och passade bra ihop. Synd att jag inte kan visa er hur de ser ut i badrummet men mitt sökande efter sladden fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0