Bästa balsam för läpparna


Bilder: rose-apothecary.co.uk

I Glee avsnittet jag såg idag var det massa Bruno Mars låtar med, det gillades!
Det jag i alla fall tänkte tipsa er om, nu när det börjar bli kallt ute, är jätte bra läppbalsam. Jag vann dessa, plus en till som de inte verkar sälja längre, för ganska så länge sedan. Nu börjar min favorit, rose petal salve, ta slut. Rose petal salve är perfekt för spruckna och torra läppar medan lavender balm är bra för sprickor i läpparna. Du kan köpa dessa på eleven.se men det kan vara billigare att köpa från företagets hemsida http://www.rose-apothecary.co.uk. .
Nu tänkte jag snart sova för jag ska upp jätte tidigt imorgon, varför berättar jag imorgon. Förbereder tidsinställda inlägg tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0