Flyttdagen är här!


Tröja och jacka: primark, Leggings: Forever 21, Skor: köpta i Liverpool, Halsduk: H&M, Väska: second hand

Jag började min dag med en springrunda ute. Sedan har jag förberett för flytten idag. Jag ska snart åka iväg till skolan och medan jag är där flyttar mamma och pappa lite saker till lägenheten. Efter skolan möter jag upp dem för inredningsshopping. Det ska bli kul. Igår kändes allt hemskt men idag känns det kul igen. Får se hur det känns ikväll när jag sitter med en massa saker huller om buller runt omkring mig.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Förstår att det känns jobbigt.. Det kommer kännas jobbigt ikväll när du sitter i din egna lägenhet ensam med massa kartonger, men det kommer kännas bra igen imorrn! Bara man sover första natten så är det det nya hemma... O du har ju inte så långt hem om det skulle vara nåt. Det kommer gå bra lillkusinen.. :) Du kan ju försöka packa upp de viktigaste sakerna ikväll så känns det nog bättre.



Spännande!! Kan du inte maila mig med nya adressen? :) Det är ju nån som fyller snart o så..



Kram

2010-11-03 @ 13:17:47
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2010-11-03 @ 16:57:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Therese

Tjejen, du har aldrig varit den som gett upp. Det löser sig och det kommer bli super bra! :)

2010-11-03 @ 20:50:41
Postat av: Rebecca

Sorry för sent svar men hade ju inte internet ett tag så har inte sett kommentarerna.

Tack Angelika!! Det känns jätte bra nu faktiskt. Japp jag ska försöka komma ihåg att mejla dig min adress :)

Tack Therese, du hade rätt =). Vi måste gå ut snart och förfesta i min nya lägenhet!!

2010-11-06 @ 15:17:39
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0