Inga intervjuer


Tröja och linne: Bik bok, Jeans: Karen Millen, Skor: Eurosko

Det blev ingen arbetsintervju idag, den blev flyttat. Har mejlat och önskat att få ha den på torsdag så vi får se hur det går. Den andra förskolan som hade ringt och ville träffa mig skulle smsa och säga vilken tid och dag som verkade bäst. När jag nu ringde henne undrar hon vart jag hade varit idag klockan elva, vi skulle tydligen ha setts då. Men vi bokade om till nästa vecka, den förskolan är jag ytterst tveksam till just nu efter allt krångel men en intervju är alltid bra att gå på.  Nu blir dett plugg!! Update: Nu har jag i stort sätt fixat ännu en intervju. Är man utbildad så blir man kallad nästan direkt till intervju., det är helt otroligt. Mamma tipsade mig om en förskola i Vårby som söker personal och när jag ringde sa de att de höll på med att lägga ut en ansökan nu men jag hann före =). Men detta är inte bara positivt, tänk om jag gillar alla 3 förskolor och inte kan bestämma mig. Då blir det svårt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ta den med flest snälla barn ;P

2010-11-30 @ 21:35:04
Postat av: Rebecca

ha ha ja jag önskar att man kunde veta vilken grupp de var snällast barn i.

2010-12-01 @ 22:00:21
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0