Kallad till intervju



Jag har suttit och pluggat sedan jag kom hem och det går okej men tiden räcker som vanligt inte till för nu är det dags att åka och jobba igen.
Kollade i alla fall min mejl idag och jag har blivit kallad till intervju =). Har skickat in två jobbansökan och ville egentligen hellre ha det andra jobbet men ska ringa dem imorgon. Dit jag ska på intervju är i stan, på södermalm, och är en nyöppnad OCH engelsktalande förskola så det blir spännande. Nu måste jag fixa i ordning inför jobbet,
PS. Tappade ut ett glas cola på golvet iag och självklart gick coca cola glaset sönder, typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul, låter ju som en dröm :) jag håller tummarna för dig!!

2010-11-25 @ 20:33:23
URL: http://veraolofsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja vi får se hur intervjun går. Kanske en dröm, kanske inte men en nyöppnad förskola är alltid spännande. Tack!

2010-11-25 @ 21:31:03
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: M

Åh jag tror jag har hört talas om den :D Låter roligt! Då kan du hälsa på mig varje dag :P hahaha! Aww synd om glaset :s

2010-11-26 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0