Man vet att man börjar bli gammal när...



Jag är väldigt snart 25 och jag har lite av en 25års kris. Därför har jag satt ihop en rolig lista över vad som sker när man börjar bli äldre:
• Det tar längre tid att komma upp från golvet när man väl satt sig ner och jag har även börjar göra ljud när jag ska ta mig upp
• Man blir bakis. Jag var aldrig bakis när jag var mellan 18 och 20 år, men nu blir jag väldigt ofta bakis.
• Man kan inte längre sova endast 2 timmar och tro att man kan klara av nästkommande dag. Sist jag försökte höll jag på att dö.
• Man börjar titta på yngre tjejer och tänka "så där var/bettädde oss inte vi när vi var unga"
• Man går ut på krogen och de flesta är 3 år yngre än man själv
• Man börjar inse att ens ansikte inte ser ut som det gjorde förut, rynkor är på väg och att ens bröst verkligen inte är som de var när man var 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0