Nu är jag hemma

Nu är jag äntligen hemma. Efter turneringen åkte jag hem till föräldrarna för att fira mamma som fyller år imorgon så därför har jag inte hunnit uppdatera. Turneringen gick i alla fall bra tycker jag. Efter att vi vann andra gruppen så gick vi vidare till semifinal där vi förlorade med 1-0 och åkte därför ut. Men fram till att vi förlorade den matchen var vi obesegrade. Men jag tyckte vi var duktigt och jag är stolt över hur långt vi kom.

Tänkte slänga in lite bilder från resturang besöket igår. Vi åt på en jamaicansk resturang för att fira R och B och maten var jätte jätte god. När jag kom hem runt tolv tiden var jag duktig och tog en outfit bild på min nya röda klänning men eftersom jag skulle upp så tidigt nästa dag slänga jag sedan snabbt av den och såg inte att bilden blev suddig. Den är i alla fall jätte snygg på och jag är glad över att jag köpte den!!

Kommentarer
Postat av: Mal

Haha på Bettys bild ser det ut som att han ska lägga något i hennes glas!!

2010-11-29 @ 08:47:00
Postat av: Rebecca

Ha ha fan vad roligt, ser det. Hade inte sett det innan!

2010-12-01 @ 22:07:05
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0