Ny favorit designer



Först vill jag bara säga åååhhh vad irriterande solen är. Ja det är jätte härligt med sol men varje dag, förutom en, har det varit soligt sedan jag flyttade in och det är jätte jätte irriterande eftersom jag inte har persienner eller en rullgardin. Jag ser varken tven eller dataskärmen.
I alla fall så ville jag dela med mig av min nya förälskelse. Är helt kär i Jeremy Scotts design. Tydligen har han även designat för Adidas. Katy Perry bar även hans klädes på MTV EMAs röda matta igår. Det var bara det jag ville säga. Nu måste jag fortsätta plugga!

Kommentarer
Postat av: Haakonfredrikke

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-03-30 @ 11:48:04
URL: http://haakonfredrikke.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0