Röda klänningar



Var inne på H&M idag för att köpa ansiktsmask och tofsar men fastnade såklart och kom hem med en röd klänning. Har ju letat efter en röd tajt klänning att ha på mig när jag går ut men jag funderar på om den är för julig, får pröva med klackar på sen. Sedan såg jag också den finaste julklänningen någonsin. En röd långklänning som var helt underbar. Men jag vill tyvärr inte lägga 350 kr tror jag det var på en klänning man endast kan ha vid jul.
Kom faktiskt hem med typ 7 shoppingpåsar idag men mycket var mer måste köp än vill ha köp. Köpte bland annat puder, solpuder, present till mamma, bandage och tigerbalsam på apoteket då mitt lår är grymt stelt, ansiktsrengöring och som sagt tofsar och ansiktsmask. Då var denna månads pengar slut ha ha, nej då men man måste hålla mycket hårdare i pengaran nu när jag bor själv.
Blev borta längre än planerat så nu MÅSTE jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0