Sanning och konka



Vi blev ett helt gäng igår kväll. Efter bilden anslöt sig ytterligare en person så vi var 11 som gick på stand up och 9 som gick vidare för något att dricka. Stand upen började egentligen klockan 8 men vi hade så trevligt hemma hos J och M så vi gick inte dit förrän senare. Innan det lekte vi sanning och konsekvens med färdigskrivna frågor och utmaningar. J fick bland annat köra ner en banan i halsen samt dansa det sexigaste han kunde, då valde han att ta på sig en peruk =). Den allra roligaste utmaningen fick M. Hon skulle ringa till någon och prata låtsas språk tills de la på luren. Jag skrattade så mycket att jag grät samtidigt som jag låg dubbelvikt i soffan. En bra kväll var det med andra ord. Nu är jag dock helt slut så ska nog förbereda inför morgondagen och sedan sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0