Det blev pappa på burk



Efter att vi velat en del fram och tillbaka så såg vi till slut "Pappa på burk" (eller "The switch" som den heter på engelska). Jag tyckte den var bra och rolig och jag är helt kär i ungen Sebastian, honom ville jag ta med mig hem ha ha.
Nu sitter jag här med en kopp varmt vatten med citron i och hoppas det hjälper. Är fortfarande jätte jätte täppt i näsan vilket gör att jag får huvudvärk. Imorgon är det the big game, finalen. Vinner vi går vi upp en division, vinner det andra laget går de upp en divison. Jag har inte vågat säga till min tränare att jag är förkyld än men med tanke på träningen i torsdags tror jag inte att jag är med i startelvan vilket alltså är bra. Då kanske jag inte behöver spela så där jätte mycket och lite klarar jag nog av att spela i alla fall. Vi får se hur det går. Nu säger jag godnatt så att jag får vila och förhoppningsvis sova bort denna förkylning. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0