Det går upp och ner



Idag har jag mysbyxor på mig, orkar verkligen inget annat. Jag skulle vilja se lika snygg ut som modellerna ovan i mina mysmyxor men det gör jag ju inte riktigt.
Igår blev för övrigt hela min grupp godkända på den muntliga examinationen men när jag kom hem på kvällen så fick jag dåliga nyheter. Jag kollade nämligen vilket betyg jag hade fått på förra kursen och det var ett stort nederlag. Det känns som om jag får bra nyheter och sedan får jag dåliga nyheter och så fortsätter det så där. Hade jag fått ett dåligt betyg hade jag inte brytt mig men jag fick tyvärr Fx vilket betyder att jag måste kompletera något. Det är det sista jag behöver då jag redan är jätte stressad. Mejlade min lärare nyss och frågade vad jag behöver kompletera, håller tummarna för att det inte är något stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0