Elin Kling inspirerar


Bilder: stylebykling.tv4.se

Jag har tidigare tyckte det varit så jobbigt när mina koftor varit längre än jackan men efter att ha sett hur mysigt det ser ut när Elin Klings ärmar hänger ner så prövade även jag detta idag. Nu ska jag även i fortsättningen låta ärmarna sticka fram hur mycket de vill (ber om ursält för världens sämsta kvalitet på bilden):



Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova. Hade lite lite feber tidigare men har druckit massa enchinagard och nu även tagit alvedon så hoppas verkligen det är bättre imorgon. Ska upp klockan 7 och jobba och sedan ska jag till gymet om jag känner att jag orkar det. Orkar dock inte blogga imorgon bitti så vi hörs när jag kommit hem. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0