Heather Morris är het!!


Heather Morris I Glee (säsong 2, epsiod 2)

Har sett ytterligare ett Glee avsnitt och jag blir lika glad (och lite ledsen) av att se dessa avsnitt varje gång. I just detta avsnitt var det mycket Britney Spears och många av hennes äldre låtar vilket gillades av mig. Vid ett tillfälle gjorde Heather Morris, som spelar en tjej som heter just Britney, ett Britney Spears mash up och oj vilken kropp hon har (se bilden ovan). Har tidigare inte tyckt hon ser speciellt bra ut men tror de gör henne lite extra ful i programmet också. Hon har i alla fall exakt en sådan kropp som jag vill ha. Hon blir min nya thinspo (thininspiration). Nu ska jag sova för imorgon ska det säljas kläder och annat på loppis. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0