Inga skor för min del =(


Bild: melba.se

Min plan var att köpa skorna från Ica maxi men de kom aldrig in i min sotrlek och när jag ringde dit idag skulle de tydligen skicka tillbaka alla skor och inte få in dem igen. Min plan B var då att köpa skorna på bilden från Melba men jag hade inte kollat om de fanns i min storlek. Så när jag igår skulle beställa dem och upptäckte att de inte fanns i 39 blev jag besviken och enligt mejl från dem ska de inte få in fler. Så jag gick från att ha 2 skor jag ville köpa till inga alls. Någon som vet om det finns liknande skor någonstans? Vill helst inte att de ska kosta mer än 500 kr.

Kommentarer
Postat av: Angelika

DinSko har nåt liknande.. Jag köpte ett par med spännen, men något högre skaft än de där - mer som stövlar.. :)



Hoppas du hittar några fina!!

2010-10-02 @ 11:16:32
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Ja jag har sett dem på din sko och de är snygga men tror ganska många har dem. får kolla och fundera lita.

2010-10-02 @ 21:43:21
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0