It's killing me



"These hours are killing me. Your nagging is killing me. My head is killing me. My mind is killing me. My dreams are killing me. Can't sleep, it's killing me. Ease up your killing me. Calm down, your killing me. My God, you're killing me"
Sen kan jag lägga till en egen textrad: My teacher is killing me. Fick svar från min lärare om vad jag behöver kompletera och jag blir jätte frustrerad. För det första är detta mitt första Fx under hela min utbildning och det var självklart tvunget att komma nu när c uppsatsen ska skrivas, gggrrr. För det andra så förstår jag knappt vad det är som faktiskt ska kompleteras. Först undrar han vad jag har för underlag och frågar om barnens teckningar var mitt underlag. Då blir jag skit arg. Jag har inte ens gjort teckningar med barnen, har han ens läst min text? Sedan har jag i första stycket skrivit exakt vad för underlag jag använt. Sedan har han i betygskriterierna kommenterar om jag slutfört det som behvös för att bli godkänd. På två punkter skriver han ja och på två punkter skirver han nja. Vaddå nja? Antigen har man uppfyllt en punkt eller så har man inte det.
Skrev ett mjel tidigare till honom med bland annat dessa frågor men när han mejlade tillbakade hade han inte tid att svara utan bad mig fundera lite mer. Skrev ett till mejl och ska nu sammanställa alla frågor jag har men vill ändå ha svar på de saker jag precis nämnde för de gör mig så frustrerade.

Kommentarer
Postat av: Mallis

Awww, men det är inte mkt kvar iaf :D Snart är du klar för evigt typ :D

2010-10-22 @ 11:00:57
Postat av: Rebecca

Jo jag vet men jag trodde att efetr nästa fredag, då tentan för kursen jag läsr nu ska vara inne, så skulle jag vara klar och kunde då fokusera på c uppsatsen. Men nu måste jag istället komplletera första kursen + fokusera på d viktigaste arbete under hela min utbildning. Ett arbete som jag redan är extremt stressad över.

2010-10-22 @ 18:53:29
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0