Jag är kär i Bruno Mars och förälskad i Travie McCoy



Den här låten har jag sjungit på sedan igår kväll, den är grryym!! Konserten igår var ännu grymmare. Bruno Mars är jag nu helt kär i och Travie McCoy har ett sådant sexigt scenspråk att jag dog några gånger under hans uppträdande. Bara hans sätt att dra ner hans mössa över ena ögat ät grymt sexigt, låter jätte töntigt men om någon sätt honom live så vet ni vad jag pratar om.
Efter konserten gick båda deras crew runt på dansgolvet och raggade tjejer åt killarna. Crewet fick ungefär lika mycket uppmärksamhet som om de själva vore kända. Även självast Bruno Mars chillade och dansade på dansgolvet, tätt efterföljd av en vakt. Pratade lite med honom och han tyckte om mina och J's horn. Han gillade att jag var djävul och hon var kanin. Vid ett tillfälle gick han runt själv med sin vakt och oj vad jag ångrar att jag inte gick fram och dansade med honom då flera andra tjejer gjort det innan och han då dansade tillbaka. Då hade jag kunnat sagt att jag hade dansat med Bruno Mars. Bu för min feghet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0