Jag vill till Marks and Spencer


Bild: marksandspencer.com

Idag gick en tjej av pendeltåget och när hon vände sig om såg jag att hon hade en tygväska med ett snyggt motiv på. Jag såg även att det stod M&S på väskan. När jag bodde på Irland handlade jag endast mat inne på Marks & Spencer vid speciella tilfällen då deras mat är mycket dyrare än t.ex. Tesco men man kunde även hitta ganska så snygga kläder där ibland. Tror denna jacka kommer därifrån.
I alla fall kostar dessa tygväskor endast 2.50 pund styck, är designade av David Downton och finns med motiven Twiggy (se ovan) och modellen Erin O'Connor. Bara för att jag är inne på deras hemsida ser jag ju massor av annat jag också vill ha. Åh vad jag vill åka till typ London nuuuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0