Korta dunjackan på


Tröja: Abercombie & Fitch, Linne: Monki, Jeans: Karen Miller, Halsduk: New Yorker, Jacka: Puma, Väska: Primark, Skor: Eurosko

Mina bilder blir suddiga =(. Eller första bilden blev inte det men vet faktiskt inte vad jag ska göra för att bilderna inte ska bli suddiga med självutlösaren. Vad gör jag för övrigt med fingrarna på första bilden? ha ha.
Nu ska jag i alla fall göra ett andra försök med att gå till praktiken, hoppas de är där idag. Sedan ska jag försöka åka hem och springa innan jag jobbar. Kallt är det idag så nu får faktiskt den korta dunjackan åka på. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mallis

När börja du me glasögon :o

2010-10-14 @ 15:24:22
Postat av: Rebecca

Jag har haft det ganska så länge. Har ju linser men har glasögon också utifall jag blir trött på linser. Använder dem bara ibland.

2010-10-15 @ 16:09:28
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0