Lite irriterad

Titta t-shirten jag fick på jobbet idag, lite stor var den men då knöt jag en fin knut nedtill och då blev den perfekt =). Än så länge har jag gillat mitt jobb och tycker det är kul men denna vecka tar en gymnastikförening över övningarna så då behöver vi endast vara en ledare per pass. Jag ska köra imorgon och fick därför en pärm med massa papper i för att pricka av barnen. Jag hittade okså ett annat papper i pärmen som gjorde mig både arg och irriterad. Så nu måste jag ta ett jobbigt samtal med min chef nästa gång vi ses vilket troligtvis inte blir förrän nästa vecka. Vill inte säga vad det är för papper jag hittade här på internet där alla kan läsa förrän jag pratat igenom det med min chef men när jag gjort det får ni veta vad det handlade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0