Mina nya hemnycklar



Bilder: ikea.se

Idag fick jag nycklarna till min nya lägenhet vilket var otroligt spännande. Jag blev så inspirerad att jag ville åka iväg till Ikea direkt vilket vi också gjorde. Köpte doftljus, en stekpanna med stjärnor, en burk med stjärna som man kan förvara t.ex. ris i, tallrikar (på bilden ser de riktigt tråkiga ut men det är en jätte fin beige färg), kastruller, skärbräda, potatisskalare, citruspress, bestick m.m. Behöver mycket mer än så men detta är en bra början.Fick även tallrikar och en brödrost av V vilket är väldigt uppskattat.
Det jag tycker är svårast med flyttprojektet är att välja vilket färg min lägenhet ska gå i. Jag tror jag bestämt mig för varma bruna och beiga färger för att sedan ha vissa saker i någon annan stark färg, t.ex. rött. Men är fortfarande osäkr. Någon som ahr något tips?
Planen är att jag ska flytta in på onsdag så det hoppas jag på!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Åh, så spännande! Grattis får man säga till nya lyan.. :) Jag röstar för att du kör ljusa väggar (men ändå kanske i beige som du pratade om), ljusa väggar gör att rummet ser större ut och sen kan du alltid piffa med egna färger - för allt passar till! :) Hoppas man får komma o se din lägenhet sen, och dig.. Var ju längesen iv sågs nu.

2010-11-01 @ 09:15:29
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Tack =). Väggarna är redan ljusa, nästan hela lägenheten är vit. Vita väggar, vit soffa, vitt soffbord o.s.v. Jag funderade mer på färgerna på t.ex. mattan, överkastet pch lite sådana stora saker.

Det får du absolut, du är välkommen till min lilla lägenhet när du vill!!

2010-11-01 @ 10:49:59
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Angelika

Jaha, ja då tycker jag beige.. :) O sen kanske en rosa eller röd kudde i soffan som en färgklick.. Känns som vi har lite lika smak iaf.. :) Kul, kanske skulle ta o göra det framöver här.. :) Vi får höras mer om det! Kram

2010-11-01 @ 14:22:26
URL: http://angelikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0