Missförstånd



Innan jag går in på jobbet och min chef vill jag bara klaga lite över denna otroligt jobbiga vecka. Har praktik hela veckan, förutom onsdag då jag har en väldigt jobbig muntlig redovisning, och jag jobbar måndag-torsdag och även lördag. Jag hinner knappt träna några pass denna vecka och imorgon hinner jag inte träna något alls. Vet inte ens om det är någon idé att åka hem mellan praktik och jobb, sådant känns jätte jobbigt. Men får kämpa på, är lediga från skolan alla dagar nästa vecka. Ska visserligen skriva min hemtenta (och jobba såklart) så det betyder inte att jag kan lata mig.
Nu till mitt viktiga tal jag skulle hålla för chefen ha ha. Allt var ett missförstånd. Jag hade fått pärmen och i pärmen låg mitt kontrakt plus ett annat kontrakt med en annan tjes namn på. Jag tog för givet att det kontraktet tillhörde den andra tjejen de nyligen anställt då födelseåret stämde. Problemet med detta kontrakt var att hon fick mer pengar än mig. Men idag frågade jag vad den nya tjejen heter och hon hette inte alls det som stod på kontraktet så jag kunde pusta ut. Känns skönt att jag inte behvöde ta ett allvarligt snack med honom.
Nu ska jag sova och försöka stressa ner ite för just nu är jag extremt stressad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0