Musiklektion (och nya läsare?)



Idag hade barnen musik vilket jag älskade =). Vi sjöng bland annat "Under ytan" som jag varken hört eller sjungit på jätte länge. De fick inte sjunga Blues version dock utan Uno Svenningssons version men jag gillar Blues bättre. Sen sjöng vi även "Keep on walking" som jag tycker är bra även om jag inte såg melodifestivalen i år.
Idag när jag kom hem borde jag ha tränat men jag har suttit framför datorn och slösat bort tid istället. Nu ska jag iväg och jobba om en timme och hinner knappt träna. Så antingen är jag lat och struntar i att träna idag eller så tränar jag när jag kommer hem, får se.
Update: Åh vad många läsare jag hade igår. Släng gärna iväg en kommentar och berätta hur ni hittade hit och vad ni tycker om bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0