Nu vet jag äntligen varför!

Idag har varit en bra dag. Pilatespasset var grymt, ska återkomma till det snart. Men först vill jag bara säga vad all personal idag varit trevliga, kanske för att det är fredag och helg? När jag gick från gymmet var de jätte glada och sa tack för idag och ha en trevlig helg och allt. Sedan var det killen på 7eleven som snackade på som bara den medan jag väntade på min smörgås och när jag gick av bussen blinkade busschaffören åt mig. Sånt blir man glad av!
I alla fall så fick jag lära mig något i dag på pilatesen. Vi skulle göra armhävningar men tydligen är det så att personer med överböjda armbågar, personer som jag, har väldigt svårt för det. Som ni ser på bilden har jag extremt överböjda armbågar. Om en normal människa håller armen så där så ska armbågen inte sticka rakt bak utan vara på sidan. Jag har alltid blivit retad, på ett skojsamt sätt, över hur jag gör mina armhävningar men nu har jag faktiskt en ursäkt och vet varför jag alltid haft svårt för det!
Nu ska jag bänka mig framför tven och proppa i mig enchinagard för jag är täppt i näsan och känner av lite halsont. Snälla, snälla låt mig inte bli sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

hihi, det ligger nog i släkten.. ;)

2010-10-09 @ 23:21:58
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Gör det? Ser dina armar likadana ut?

2010-10-10 @ 23:17:03
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0