Second hand shopping




Efter gymmet idag sprang jag in på Myrorna. Jag har inte second hand shoppat på jätte länge och hade glömt bort vad kul det är och vilka fynd man kan hitta. När man går in i en seond hand butik är det nästan som om man går in i en annan värld. Det är inte samma sorts stress som i vanliga butiker.
Idag fick jag med mig två tröjor hem. Båda är mycket snyggare på kroppen än på golvet. Om jag hittar något snyggt att matcha med åker troligtvis en av dem på imorgon. Jag köpte även armband på Kappahls rea. De kostade 40 kr styck och jag hade även 20% kundrabbat så jag köpte två stycken.
Nu ska jag antingen slappa framför tven eller gå på bio med mamma. Får se vad vi orkar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0