Väskannons på Tradera



Nu har jag lagt upp en väskannons på Tradera. Jag och mamma ska som sagt stå på loppis ännu en gång men om jag vill få mina saker sålda måste jag troligtvis sälja i stort sett allting för runt 20 kr. Det fanns dock en del saker jag inte vilja sälja så lågt så då lägger jag upp det på Tradera. Just nu hittade jag bara väskan eftersom allting ligger VÄLDIGT rörigt i garaget och kom inte på något annat jag inte kunde sälja för 20 kr men kanske hittar mer sen. Tryck här för att komma till annonsen.

Update: Tydligen får man inte använd sig av kända varumärken i sin annonsrubrik så därför har min annons blivit borttagen. Synd att jag inte visste detta innan för i lördags och söndags var det gratis att lägga upp annonser på Tradera så nu kommer jag troligtvis avvakta med att lägga upp den igen. Men om någon är intresserad av väskan så hör av er för den är fortfarande till salu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0