En bra kväll



Här är lite bilder från igår. Vi började på Högbergs, där vi hade lite svårt att komma in på grund av en flask incident men J är en sweet talker och så han typ pratade in oss. Ha ha bra jobbat av honom! Där hade jag faktiskt grymt kul och vi dansade mycket. Sedan gick vi till något annat konstigt ställe precis vid Medborgarplatsen. Där var det mindre roligt men när klockan var runt 3 orkade jag ändå inte gå vidare så åkte hem och sussade. En bra kväll och jag lyckades med att inte spendera något alls faktiskt, förutom dricka från systemet.
Nu ska jag fortsätta min söndag på samma sätt som den börjat, med att bara slöa. Dock kanske V kommer hit sen för att hjälpa mig med resten av min garderob, eller?

Kommentarer
Postat av: M

Haha kul bilder! Tråkiga människor som inte ville fortsätta med oss och skylla på annat. Hur gick intervjun?

2010-09-28 @ 11:57:00
Postat av: Rebecca

Ja d va lite synd. Intervjun gick bra tror jag, får veta idag eller imorgon om jag får jobbet. Lönen är sämst men kommer i så fall jobba typ 10 timmar i veckan så får ändå ihop en del.

2010-09-28 @ 14:19:57
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0