Födelsedagsshopping



Pappsen fyller år imorgon så idag blev det till att köpa presenter. Blev ett par tofflor och en halsduk från H&M. Killen som stod i kassan tyckte halsduken var snygg, frågade om de fanns fler kvar och sa sedan att han också skulle köpa en ha ha.
Sedan köpte jag även tröjan jag bloggande om igår, ville verkligen ha byxorna också men det får vänta. Måste köpa kurslitteratur =(. Fick nyss också ett par solglasögon av V smugglandes till mig genom en bilruta. Men de får ni se en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nattis 2.0

SVAR: JAg har inte sett att du godkänt att jag får använda bilden ännu. Du har inte svarat?

Jag hade bara en kommentar här och det var denna, någon annan har jag inte fått?

2010-09-16 @ 02:56:41
URL: http://magbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0