Glass sugen?



Såg ni hur bra det gick för mig att pugga idag? Istället för att plugga åkte jag till Maxi, åt lasanage och tittade på Criminal minds samt la ut en annons för att sälja min Fornarina kjol. Men jag har i alla fall förberett min muntliga examination tills på torsdag har sedan har jag ytterligare 5 lediga dagar på mig att skriva klart.

Men nu till något godare, nämligen glass! I söndags så var jag ju på bio med J och såg "Going the distance, som för övrigt inte var världens bästa film kanske. Jag brukar i alla fall oftast köpa med mig något in på bion men i söndags ville jag bara ha glass. Speciellt den nya McFlurryn med Magnum och brownie. Eftersom man troligtvis inte får ta med glass in på bion så får det vänta tills nästa helg. Då vill jag nog även pröva på den nya choklad- eller lakritssåsen som stelnar =). Mmmm lakritssås och glass....

Kommentarer
Postat av: karin

ser jättegott ut!

2010-09-22 @ 12:44:18
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja visst gör det? Det är svårt att inte bli sugen =)

2010-09-22 @ 14:44:47
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0