Gratis solning

Idag har hittills varit en väldigt dag bra. Började med ett grymt bra Pilates pass, intruktören vi hade idag kör ganska så jobbiga övningar så man får verkligen jobba.
Sedan skulle jag sola. När jag då går ned till receptionen för att köpa en polett lägger han i kassan ner min polett i min plånbok. När jag frågar hur mycket det kostar säger han bara ssshhh =). Jag fick alltså sola gratis idag,
grymt nice!!
Sedan läste jag nyss ett meddelande på Facebook som både är bra och dåligt. Jag vet nu vart mina paket är. Enligt en kompis till R, som skulle skicka mina paket från Australien, så ligger dem i R's garage. Han har alltså spenderat mina 700 kr och skitit i att skicka paketen. Vilken jävla idiot. Förlåt för att jag svär men jag blir så arg. Nu gäller det bara att få någon att pallra sig ned till hans hus och hämta paketen. Försöker få Z att gå dit med typ 5-6 killar och kräva tillbaka paketen. Får se om han går med på det. Nu MÅSTE jag plugga.
Update: Jag har tur som har sånna snälla och bra killar nere i Australien. Jag tror nog att de fixar tillbaka paketen åt mig =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0