Jag fick pappas gamla jacka


Pappas gamla skidjacka

Jag rensar min garderob och mamma och pappa rensar garaget. Och i garaget har de hittat allt möjligt. Bland annat har de hittat mina och min lillebrorsa gamla gossedjur som vi nu måste gå igenom för att se vad vi vill spara. Mamma hittade även en gul väska som tillhörde mig, borde tagit kort på den med men så långt tänkte jag inte. Sedan hittade mamma också pappas gamla skidjacka som de hade tänkt skänka bort men det fick de inte! Jag tyckte den var jätte snygg så jag behåller den. Ni kanske får se den på imorgon för då ska jag nämligen iväg på arbetsintervju men får se. Den är ju lite bökig då den måste dras över huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0