Jag har fått ett nytt jobb!


Nu ringde de från Swedens sport academy och jag har i stort sett fått ett nytt jobb. Ska dit imorgon och bara titta och se hur allting fungerar och sedan, om jag tycker allt verkar bra, skriver vi kontrakt. Lönen för detta jobb är inte den bästa MEN jag kommer jobba ungefär 10 timmar per vecka och den inkomsten behöver jag verkligen.
Titeln på mitt jobb är idrottsledrae och jag ska alltså leda barn i oilka sporten. Denna vecka är det fotboll och sedan är det andra sporter så som innebandy, basket, dans, kampsport o.s.v. Verkar vara ett väldigt roligt jobb och jag tycker det ska bli spännande att få jobba med något lite nytt men ändå få jobba med barn =).

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeey =D

2010-09-28 @ 20:21:32
URL: http://veraolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0