Jag orkar inte bo hemma!




Jag vet att jag skulle visa er det jag köpte igår men nu är det jätte sent och jag har haft ganska mycket att göra idag så det får bli imorgon.
Igår kom mamma in med en god nyhet. Jag ska få en lägenhet i Aspudden (en liten ettan, men bättre än inget) innan 1 oktober. Nackdelen är att jag då inte kommer ha tillgång till bil men det är ändå jätte skönt. Är sååå trött på att bo hemma nu. Speciellt när lillebrorsan tar hem 3 killkompisar som sitter och spelar spel i hans rum sena vardagskvällar. Hatar det! När jag flyttar ska jag dekorera mitt badrum med ett grått leopardsfärgat duschdraperi och gråa och rosa handdukar från H&M Home, grått + rosa= snyggt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0