Läs om ni ej vill ha hängbröst


Jacka :Primark, Halsduk: H&M, Tröja: Gina Tricot,  Leggings: Forever 21, Skor: Big W

Här får ni dagens outfit. Ikväll ska jag hem till M en stund och sen kanske vi ska gå ut men jag mår sådär. Pendlar nånstans i ingemansland mellan frisk och sjuk, det är jätte jobbigt. Har stressat som bara den idag och efter gymet mådde jag helt plöstligt illa och det har inte riktigt släppt helt. Vad är det för fel på mig? =(.

I alla fall så glömde jag typiskt nog en sport behå idag så jag fick träna i en behå, usch!! För det första är det väldigt obekvämt och för det andra tycker jag synd om mina bröst som inte får något stöd. För er där ute som normalt tränar i behå ni kan lika bra säga HEJ HEJ HÄNGBRÖST! Det är nämligen så att när man tränar åker brösten både vänster, höger, upp och ned och om man då inte har något bra stöd (som en behå inte ger vid träning) så spricker det som små trådar i bröstet. Dessa trådar är vad som håller bröstet uppe och ju fler som spricker desto hängigare blir brösten. Så nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du läst det i veckorevyn?

2010-09-20 @ 21:19:36
Postat av: Rebecca

Nope, jag har jobbat med underkläder tidigare och då fick vi gå en behå skola och där lärde vi oss det.

2010-09-20 @ 21:21:03
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0