Världens bästa 8åringar



Innan jag berättat om idag måste jag fört referera till Askungen så att ni förstår. Ni vet när mössen gör om Askungens klänning? Och när de sedan överraskar henne och hon kommer in i rummet så ropar ena musen "Grattis" även fast det inte är hennes födelsedag. En liknande sak hände idag.
När jag kommer in i klassrummet på morgonen så ropar ett av barnen ut "Grattis"  även fast jag varken fyllde år eller hade namnsdag. Det var hur roligt som heslt. Sedan såg jag att de hade skrivit på tavlan, Puss Rebecca. Rebeccas sista dag. Alla ledsna. Hur himla sött är inte det? Jag blev så glad och älskar verkligen de där små 8 åringarna. Som tur är är jag där om 4 veckor igen men efter det är det verkligen min sista dag. Fick även en Noblesse ask som hejdå present. Om inte lärare/förskollärare är världens bästa jobb så vet jag inte vad som är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0