Vi vann!

Hittade ingen passande bild så ni får klara er utan det nu. Vi vann i alla fall matchen idag med 2-0 och det känns väldigt bra. Jag spelade väl inte sådär jätte mycket men i första halvlek var jag typ sämst, spelade bättre i andra. Nu ska jag sova för imorgon har jag en muntlig redovisning som jag är jätte jätte nervös över. Missar man att ta med något blir man underkänd och jag känner att jag inte riktgit är förberd Har skrivit ned allt jag ska säga men har inte tränat in det. Vi har dessutom endast 5 minuter på oss, hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Viljarandrine

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-06 @ 07:33:21
URL: http://viljarandrine.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0