Never ending halsdukar


Bilder: hm.se, ginatricot.com

Vårat internet dog igår kväll när min lillebror hade massa kompisar över som spelade spel men nu verkar det fungera igen. Jag var inne på H&M igår och såg en liknande halsduk som på den första bilden, enda skillnaden var att den inte var glittrig. Jag har velat ha en sådan där never ending halsduk sedan förr året och den på H&M var verkligen fin men den var i 100% akryl. Gina Tricot har också lite olika versioner men jag gillade verkligen den på H&M, värt att fundera på.
Nu ska jag snart bege mig iväg på fotbollsmatch. Solen skiner och det är härligt men tror inte man ska luras för mycket av solen, det är nog ganska kyligt ute ändå. Får hoppas knät håller idag för i onsdags höll det inte så där jätte bra men idag känns det bättre. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Virginia

Hej, Jag sälja rope scarf, höra av om du skulle vara intresserad.



VG

2011-06-11 @ 11:00:25
URL: http://vginia.com
Postat av: Virginia

Hej, Jag sälja rope scarf, höra av om du skulle vara intresserad.



VG

2011-06-11 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0