Primark Fall 2009


Bilder: catwalkqueen.tv

Mina föräldrar åker till London på onsdag och jag önskar mig självklart saker från Primark. Sökte runt lite på nätet för att se om jag hittade några bilder och visst gjorde jag det. Det jag vill ha är kavajen med rosa fodral, och tröjan på sista bilden. Jag tycker om axlarna på klänningen men gillar inte mönstret, pälsen är att dö för och den vill jag verkligen ha men den kostar 30 pund och det har jag inte riktigt råd med nu. Däremot är skärpet snyggt så det skulle jag kunna tänka mig men får se vad jag skickar med för önskemål till mamma och hur min budget ser ut. Klicka här om ni vill se lite fler bilder från Primark kollektionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0