Att träna eller att inte träna...

det är frågan. Jag måste verkligen ut och springa idag, och jag behöver inte ens springa långt, bara 2 km. Vi har nämligen fått ett tränings schema av våran tränare nu när det är uppehåll med fotbollen. Två gånger i veckan ska vi springa 2 km och två gånger i veckan ska vi intervall träna i cirka 20 minuter. Jag tänkte börja denna vecka med att intervall träna en gång och springa 2 km en gång men det regnar ju så förfärligt ute. Eller det regnade i alla fall och när det regnar vill jag bara stanna inne, titta på film och äta godis. Får se om jag klarar av att ta mig ut senare. Är det någon mer som bara vill sitta inne och mysa idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0