Fin fin


Bild: topshop.com

Jag har varit sjukt stressad idag. Skällt på alla jag bryr mig om då jag ha en dålig vana av att ta ut mitt dåliga humör på andra. Fy skäms på mig. Jag är i alla fall klar med skolarbetet men har fortfarande en stressad dag imorgon. Mycket roligt att göra men jag skulle behöva lite fler timmar på en dag. Fast imorgon får vi ju faktiskt en extra timme då klockan ställs om tror jag.
Vad jag i alla fall skulle säga var att jag prövade denna tröja för några dagar sen. Otroligt mysig men jag trodde den skulle vara längre. Skulle ju vilja bära den med leggings. Jag prövade en storlek M och den var lite för kort. Ibland är det jobbigt att vara lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0