Jag vill ha


Idag efter gymmet gick jag runt lite i affärer och hittade dessa jätte snygga skor på Skopunkten, dessvärre fanns det inga kvar i min storlek. Hittade även ett par gubbyxor på Gina Tricot som jag prövat tidigare men även där är de slut i min storlek. Vill gärna åka in till stan och kolla men det blir svårt att hinna med när man har praktik varje dag.
Förresten så har Monki massa små lappar på vissa av sina kläder där det t.ex. står 50, 150 osv men det är inga prislappar. Är det någon som vet om det är priset ändå eller vad är det?

Kommentarer
Postat av: V

dom lapparna är priset vännen=)

jag och E shoppa järnet!

2008-09-30 @ 15:40:44
URL: http://daysafourlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0