Jetlag!


Godmorgon typ. Usch jag är jetlagad, gick och la mig i sängen vid ett tiden men kunde inte somna förrens vid tre på natten. Delvis för att min kropp trodde klockan var nio på kvällen och delvis för att det snurrade runt massa tankar i huvudet.
Idag är det i alla fall match men vi möter laget som ligger sist i serien och jag har en känsla av att jag kommer spela back idag vilket betyder att jag mest kommer stå stilla på planen. Därför ska jag, efter lite frukost, ut på en promenad. Det är skönare att få det gjort nu än att göra det ikväll. Ha en trevlig lördag!
Update: Jaha matchen blev tydligen inställd så nu måste jag bestämma mig för om jag vill gå på promenad eller till gymet. Hm får fundera på det ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0