Nu ar det dags for mig att aka hem


Jaha da var det dags for mig att aka hem fran USA. Ska bege mig till flygplatsen om nagon timme och om cirka 4 timmar lyfter mitt flyg Ar inte alls glad och det kommer inte bli kul att lamna allt, har haft otroligt kul har. Infor hemresan gjorde jag och S manikyr och pedikyr och det maste vara den basta nagelvard jag nagonsin fatt. Man fick sitta i en masagestol och de masserade bade ben och armar innan de fixade naglarna sa nu ar jag atminstonde avslappnad infor resan. Nu maste jag fortsatta packa och halla tummarna for att jag inte kommer ha nagon overvikt. Ar hemma fredag morgon och da kommer jag bara vilja sova sa hors igen nar jag ar hemma och utbilad. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0