Shooping i USA


Bild: forever21.com

Idag har jag sprungit runt pa Broadway och shoppat. Det blev inte manga andra kop an inne pa Forever21. Igar var vi daremot pa ett stalle dar det fanns massa affarer som hade outlet priset. Darifran fick jag med mig 2 par converse. Har lange velat ha hoga vita Converse och nu ager jag antligen ett par, och billiga var de ocksa! Sedan igar har jag inforskaffat mig 4 par skor ha ha. Far se om jag behaller alla dock. Skorna pa bilden ar ett var paren jag kopt.
For ovrigt har vi haft 35 grader och sol idag. Jatte harligt. Har daremot inte fatt mycket sol da jag mest sprungit i affarer men forsokte sola lite i en park, efter 20 minuter var jag genomsvettig och gav upp. Hade varit skont om man hade en bikini pa sig men det var en park mitt i stan sa det var inte passande och Central park ligger en bit bort fran dar min kompis jobbar och att aka tunnelbana och byta mellan olika linjer sjalv ar lite laskigt. Vill dit imorgon men far se hur komplicerat det ar. Nu ska vi snart ata middag och sen dra till Starbucks. Hors imorgon!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Åh, Converse, nu blir jag avis... :) Antar att utbudet är så mycket större där.. hihi.. Skorna på bilden är superfina!

2009-08-11 @ 07:41:40
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Angelika

Åh, converse, nu blir jag avis.. :) Antar att utbudet är större där än här i Sverige med.. hihi.. Skorna på bilden är superfina!

2009-08-11 @ 07:46:02
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Ja det finns ganska manga converse skor har, och billiga ar de ocksa.

2009-08-12 @ 18:23:10
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0