Bilder



Här är bilder från Fornarina festen igår. Jag var inte speciellt fotogenisk igår och tycker inte någon bild blev speciellt bra men så kan det vara. Festen började i alla fall i deras nyöppnade butik och fortsatte sedan på Collage. Jag hade på mig en klänning från Gina Tricot och en kort jacka från Forever 21. Jag körde låga skor så att jag kunde dansa gärnet till Baby J's grymma musik. Vi fick med oss en goodie bag hem också. Visar vad den innehåller sen för nu måste jag verkligen försöka pallra mig iväg till gymet.

Kommentarer
Postat av: jossan från klassen :)

du var ju jätte fin på bilderna ju :) och eran produktion var SKIIIIIIT BRA!!! ni var grymma, jag är as impad :D GOD JUL, KRAAAAAM!

2009-12-19 @ 11:57:18
Postat av: Rebecca

Tack =)! er produktion var också jätte jätte bra!! god jul och gott nytt år. kram!!

2009-12-20 @ 16:50:54
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0