Det gör ont


Jacka: second hand, Tröja: Gina Tricot, Leggings: Fair erotica, Skor: Wedins

Igår efter bion var jag helt död så orkade inte lägga upp min outfit då. Idag sov jag jätte länge och vaknade med världens huvudvärk. Mår fortfarande inte alls bra. Ska typ hälla i mig Enchinagard idag och hoppas på det bästa. Sedan får vi se om de slår ut och i så fall hur länge det håller i sig. Denna vecka är dock ingen bra vecka att bli sjuk på. Ska åka skridskor på tisdag och om jag sjukanmäler mig till jobbet så vet jag att båda föräldrarna är bortresta så då sätter jag dem i klistret också. Sedan ska jag göra ett engelskatest på fredag inför Australien och det har jag redan betalat för så dit måste jag gå. Så jag håller tummarna för att jag inte blir ordentligt sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0