Julklappar



När jag skulle fota julklapparna insåg jag att det inte var så många jag kunde fota. Två är redan inslagna och två är till min kompis och hon läser min blogg ibland så hennes presenter kan jag inte lägga upp här. Men t-shirten är i varje fall till min lillebror och kommer från Weekday. 250 kr kostar den och om ni har en bror eller pojkvän som ni inte vet vad ni ska köpa till så är denna t-shirt ett bra alternativ. Tröjan kommer från Gina Tricot och är till mamma. Köpte även en ring till mamma som redan är inslagen och pappa får ett par gummistövlar för det önskade han sig. Dock var det inte lätt att hitta gummistövlar så här års men hittade tillslut ett par på Deischmann skor. Ett par gummistövlar utan skokartong är inte det lättaste att slå in och jag är världens sämsta på att slå in paket så de slogs in i Skärholmens centrum av deras personal. Sen ligger här även två hemliga paket till J =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0