Lite småstressigt sådär



Jag glömde ju totalt berätta hur det gick på uppkörnignen men det är kanske för att jag förträngt det ha ha. Jag klarade den inte i alla fall och han sa att det var för att jag inte svängde rätt i rondeller och inte tittade i backspeglarna i rondeller och inte hade uppsikt i korsningar vilket jag visst tyckte jag hade. Det hade vait bättre att få veta exakt när och vart jag gjorde fel för då hade jag förstått lite mer nu vet jag inte exakt vad jag ska träna på. Men ska boka nu teori och uppkörning idag.
Det är för övrigt lite småstressigt nu, det ska hinnas med en del idag. Har masor att blogga om, t.ex. mina födelsedagspresenter och bilder från igår men det hinns inte med nu men jag lovar att det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0