Godisförbud


Jag har ingått ett avtal med pojkvännen, jag ska sluta äta godis i en månad och inte bara godis utan sötsaker överhuvud taget så inga chips eller kakor eller sådant heller. Det enda jag får äta är frukt, nötter och popcorn (vilket kommer bli min räddning). Detta ska jag börja med 1:a mars så räkna med många inlägg om godis då för då kommer jag konstant vara sugen. Anledningen till detta är för att jag äter överdrivet mycket sötsaker på helgerna och jag vill se om jag kommer märka någon skillnad på hur jag mår, min hy och hur mycket det kommer påverka min vikt. Kom gärna med tips för sådant som man kan ersätta godis med, nyttigare saker menar jag då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

efter 3 v så kommer du va avgiftad och inte ha ett sötsug längre.

2009-02-17 @ 21:47:04
Postat av: Rebecca

Ja det får vi verkligen hoppas på!

2009-02-18 @ 11:18:00
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag äter också mycket godis och sådant.. vardag som helg. Tror att även jag skulle behöva en paus från det men vet inte om jag skulle klara det =)) Lycka till i alla fall!!!

2009-02-18 @ 11:31:12
URL: http://hcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0